20 Dis 2011

Surat Utk bulan



apa khabar bulan???
lme tidak bersua...
bukan tiada ingatan..
..bahkan selalu sahaja
menyebut dan mengenang..
yg jauh di sudut hati..

kamu sihat bulan?
lme tidak bertanye khabar..
bkn tak sudi tp menjaga
kadang aku fikir kamu tak ske..
kerana kamu kadang tidak membalas tanyeku
lalu ku intai dri jauh..
utk nyata kamu sihat..

bagaimane hidup kamu bulan?
lme kamu tidak bercerita..
tp aku titip kan doa utk kebahagian mu..
selalu selepas solat ku
tanda ingatan hati buat mu..yg mahu melihat kamu bahagia
kerana bahagia mu bahagia ku jua..

kamu ingat aku bulan?
..tak mengapa..
tak perlu kamu jawab nyer..
kerana memandai bagiku..
pancaran sinar..
..di kala kamu mengambang..

aku rinduu kamu bulan...
aku rindu kamu..
rinduu..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

I Hope You Like My Text :)