29 Dis 2012

Rasa sayangku padamu :)

Aku tak tahu kenapa dan mengapa rasa sayang aku kat dia hilang macan tu je .. sbb satu kejadian je . aku tak leh nak terima kenapa dia boleh happy ngan lelaki lain kat funfair pulak tu :( aku tak tahu apa drng buat dan apa lelaki tu buat sampai gf sendri aku happy ngan dia dan lupa kan aku yang memerlukan dia . i hate that guys !. ..aku just berharap dia tak buat lagi je . but dia dah terlambat :( sbb rasa sayang aku kat dia hilangg .. but now aku cuba bina balik rasa sayang aku kat dia . aku try , aku buat semua ni untuk dia je  .. aku tak nak dia mati sebab aku .. insyallah one day aku akan sayang dia balik,macam dulu :') but if aku ngan dia takde jodoh .. nak buat macam mne right ?? jus doa kan dia bahagia dengan orng pilihan dia .. just i hope :')

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

I Hope You Like My Text :)